Kompresory do klimatyzacji samochodowej MERCEDES-BENZ 220D, 220 SE, 230, 250C, 250 SE, 250 SL, 280 CE, 280 SEL, 300 SEL, 4.5 - Sprężarki YORK ER210L NOWE
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
NOWE kompresory do klimatyzacji YORK ER210L w autach:
MERCEDES-BENZ 220, 220D, 220 SE, 230, 250, 250C, 250S, 250 SE, 250 SL, 280, 280C, 280 CE, 280S, 280 SE, 280 SEL, 280 SL, 300 SE, 300 SEL, 4.5
rok produkcji: od 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1964, 1965, 1966, 1967, 1968, 1969, 1970, 1971, 1972, 1973, 1974, 1975, 1976, 1977, 1978 do 1979
silnik o pojemności: 2.2 L4 , 2.2 L6 , 2.3 L6 , 2.5 L6 , 2.8 L6 , 3.0 L6 , 4.5 V8, 6.3 V8
Sprężarki bez napędu.
Istnieje możliwość współpracy kompresorów YORK ER210L zarówno z cewką elektromagnetyczną 12V, jak i z cewką 24V.
Sprężarki YORK ER210L posiadają port ssania po lewej stronie, gdy kompresor zwrócony jest wałem korbowym w naszą stronę.
Uwaga!
Przed zamontowaniem nowego kompresora do układu klimatyzacji, pamiętaj zalać go właściwym olejem sprężarkowym. Ilość potrzebnego oleju jest inna w zależności od typu kompresora i wielkości układu, jak również od specyfiki elementów, z których jest zbudowany. Należy też wymienić elementy systemu takie jak rozprężny zawór lub dysza dławiąca oraz osuszacz do klimatyzacji, a pozostałe podzespoły dokładnie wypłukać. Bez wykonania powyższych czynności, które stanowią o gwarancji każdego kompresora do kimatyzacji, nie będzie można go zareklamować. Powyższe części i akcesoria do klimatyzacji można znależć w naszym sklepie internetowym.
Polecamy także inne sprężarki do klimatyzacji samochodowej
Jeśli zwrócisz swój kompresor do klimatyzacji,
udzielimy Ci rabatu w wysokości 50 PLN brutto
Klienci zarejestrowani na naszym sklepie otrzymują 3% RABATU
Instrukcja montażu sprężarki
Kompresory to bardzo wrażliwe urządzenia. Niewłaściwa instalacja znacząco skraca ich czas bezawaryjnej pracy i powoduje, że często ulegają awariom. Jeżeli kompresor zostanie zamontowany niezgodnie z opisanymi tu zasadami utracisz na niego gwarancję. Nie ryzykuj! Zrób to raz a porządnie!
- Przełóż wszelkie wsporniki, uchwyty wyłączniki ze sprężarki zdemontowanej z samochodu do nowo zakupionego kompresora.
- Odłącz kompresor, zawór rozprężny, akumulator/osuszacz, przewody metalowe i
elastyczne. - Akumulator/osuszacz, dysza dławiąca – zawór rozprężny muszą zostać wymienione
podczas instalacji nowego kompresora.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
Skraplacze równoległego przepływu po zatkaniu jednej lub więcej równoległych
rurek łączących nie dają się udrożnić poprzez płukanie.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
- Należy dokładnie wypłukać cały system klimatyzacji.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
układu można użyć czynnika chłodzącego, jednakże można go stosować jedynie
wtedy, gdy kompresor nie uległ zatarciu a stacja do napełniania klimatyzacji
ma czysty i odpowiedni filtr. - W sytuacji w której sprężarka została zatarta, do płukania systemu konieczne
jest użycie specjalnego płynu czyszczącego a samo płukanie należy wykonać
przy użyciu specjalnie do tego przeznaczonej maszyny. - W obydwu przypadkach, płukanie należy przeprowadzić przy zamkniętym
obiegu - Gdy wszystko jest już zainstalowane przed pierwszym uruchomieniem systemu
należy przy użyciu specjalnego klucza przekręcić sprzęgło kompresora 10-15 razy.
Ta czynność doprowadzi olej do wszystkich ruchomych części sprężarki.
Jeżeli pominie się tę czynność to może dojść do trwałego uszkodzenia kompresora.
Nie należy pokręcać za nakrętkę lub śrubę na zabieraku sprzęgła ponieważ przez to
może zmienić się szczelina między kołem napędowym a zabierakiem sprzęgła, co
może skutkować uszkodzeniem sprzęgła lub kompresora.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
- Opróżniaj system za pomocą pompy próżniowej do 100 kPa przez minimum 45
minut. Jeżeli temperatura na zewnątrz jest powyżej 27 °C lub samochód ma system
dwustrefowy zalecamy opróżnianie przez minimum godzinę. - Napełnij ponownie system. Używaj wyłącznie czynników R-12 lub R134A oraz
olejów przeznaczonych odpowiednio do tych czynników.
Warunki gwarancji
Klimatyzacja co to jest :
Klimatyzacje Samochodowe - Autoklimatyzacja Łódź
TU dowiesz się czym jest Auto Klimatyzacja
Klimatyzacja do samochodu - budowa kompresora , działanie i schemat
Klimatyzacja w samochodzie - porady i informacje techniczne
NUMERY POMOCNE W IDENTYFIKACJI SPRĘŻARKI YORK ER210L :
- NR KATALOGOWY LASER-SINEX: S-S-YORK****-N-A-27-4
- NR KATALOGOWY 4-SEASONS: 57056 , 58056 , 67056
- NR KATALOGOWY YORK: ER210L
- NR ORYGINALNY O.E.M.: D6NN19D623A
Jeśli nie znalazłeś w naszym sklepie poszukiwanego kompresora do klimatyzacji skontaktuj się z technikiem lub sprzedawcą w naszym oddziale Klimatyzacja Łódź:
e-mail: kompresory@laser-sinex.pl
tel. +48 42 648 86 45
zabronione pod rygorem odpowiedzialności prawnej.
Dokładamy wszelkich starań aby Twoje dane osobowe były bezpieczne.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych znajdziesz
>>>TUTAJ<<<
katalogi PDF - klimatyzacja samochodowa - znajdź potrzebną część!
* Sprzęgła, napędy - katalog części klimatyzacji samochodowej
* Osuszacze klimatyzacji samochodowej