Copyright Laser sp. z o.o. sp.k.
Kopiowanie treści, grafiki, zdjęć bez zgody Firmy Laser zabronione po rygorem odpowiedzialności prawnej.
Klimatyzacja samochodowa
W ofercie posiadamy nowe i regenerowane kompresory ,
sprężarki do auto klimatyzacji takich firm jak:
BOCK, CALSONIC, DELPHI, FORD, HARRISON,
MITSUBISHI, NIPPONDENSO, SANDEN, ZEXEL
do aut amerykańskich, europejskich, japońskich oraz autobusów i
samochodów ciężarowych ,jak i maszyn rolniczych czy sprzętu ciężkiego.
Dostępne części do regeneracji kompresorów, sprężarek używanych w klimatyzacji samochodowej:
- oring - łożyska oporowe- zimering
- łożyska kulkowe- uszczelki - łożyska igiełkowe- uszczelniacz czołowy
- koła pasowe- uszczelki fibrowe - napędy sprzęgła- pierścienie zegera
- cewki elektromagnetyczne - wtyczki
- elektromagnesy - zawory sterujące
Dostępne części do układów klimatyzacji samochodowej :
- parownik
- osuszacz, filtr
- zawór rozprężny
- olej , smar , płyny
Podstawowe wskazówki dotyczące obsługi i konserwacji
SYSTEM CHŁODZENIA W TWOIM SAMOCHODZIE :
Właściwa obsługa systemu klimatyzacji uzależniona jest od właściwej obsługi systemu chłodzenia w samochodzie. Nie można więc przekazać komuś informacji o systemie klimatyzacji samochodowej, zanim nie przekaże mu się informacji o systemie chłodzenia.
Jak to mówią – najpierw podstawy auto klimatyzacji.
Składniki i obsługa systemu chłodzenia :
O ile układ napędowy stał się w ostatnich latach swoistym problemem do zrozumienia, o tyle jeden system pozostaje nadal dość prostym do zrozumienia i pod wieloma względami niezmieniony od lat. Jest to system chłodzenia silnika.
Wszystkie systemy chłodzenia nadal zawierają podobne składniki jak: chłodnica, pompa wodna, wentylator, termostat, nagrzewnica i węże gumowe.
W ostatnich latach miała miejsce tylko jedna znacząca zmiana, aczkolwiek wynikała ona z tego, że większość samochodów ma teraz wentylatory napędzane silnikami elektrycznymi a nie paskami i są one uruchamiane albo za pomocą przełącznika elektrycznego albo gdy taki sygnał płynie od czujników termicznych.
W samochodach z elektroniczną kontrolą silnika zwykle komputer sterujący pracą silnika steruje też pracą elektrycznych napędów wentylatorów.
Pompa wodna, termostat i przepływ płynu chłodzącego
Pompa wodna to serce układu chłodzenia. Odpowiada ona za krążenie czynnika chłodzącego poprzez silnik, chłodnicę i nagrzewnicę. Obecnie określone pojazdy jak SUV, vany czy większość hybryd często mają więcej niż jedną pompę. Pomocnicze pompy są napędzane silnikami elektrycznymi i sterowane komputerem. Płyn chłodzący odbiera ciepło z silnika krążąc wokół cylindrów. Przepływa też przez głowice i cylindry wokół bardzo gorącej komory zapłonowej. Ponieważ silnik pracuje optymalnie w określonym zakresie temperaturowym termostat zapobiega wypływowi płynu chłodzącego z silnika do chłodnicy zanim nie osiągnie minimalnej temperatury.
Gdy termostat się otwiera płyn chłodzący przepływa do chłodnicy gdzie oddaje ciepło do atmosfery. Praca chłodnicy zależy od przepływu powietrza przez nią co pozwala na odprowadzenie nagromadzonego ciepła do atmosfery.
Po oddaniu ciepła płyn chłodzący wraca do silnika i cały proces zaczyna się od nowa.
Dokładamy wszelkich starań aby Twoje dane osobowe były bezpieczne.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych znajdziesz
>>>TUTAJ<<<
katalogi PDF - klimatyzacja samochodowa - znajdź potrzebną część!
* Sprzęgła, napędy - katalog części klimatyzacji samochodowej
* Osuszacze klimatyzacji samochodowej
1 100,00 zł
894,31 zł