




67,65 zł
55,00 zł


Kompresor do Klimatyzacji FORD Focus, Fiesta, Fusion, Transit, MAZDA 2 Regeneracja Sprężarek Samochodowych SCROLL ( 78576 )
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Często nazywana Sprężarką Spiralną, przez swoją nietypową konstrukcję ( Rotacyjna Sprężarka Wyporowa ) typu SCROLL, do profesjonalnej i fachowej Regeneracji wymaga wiedzy, specyficznych Części i Narzędzi do Klimatyzacji.
Ślimakowy Kompresor Klimatyzacji Samochodowej FORD SCROLL po Regeneracji, jest objęty 12 miesięczną gwarancją.
- Kompresor Sprężarka Spiralna SKROLL działanie, budowa i schemat
Koło Pasowe :
- średnica : 98mm
- ilość rowków : V6
- napięcie cewki : 12V
Kompresor Regenerowany FORD SCROLL do Klimatyzacji Samochodowych Aut :
FORD Focus ( DAW / DBW )
rok produkcji, rocznik: od październik 1998
silnik o pojemności, pojemność: 1.4 16V , 1.6 16V , 1.8 16V , 1.8 DI , 1.8 TDCi , 1.8 TDDi , 1.8rbo DI , 1.8rbo TDDi , 2.0 16V , ST170 , RS
FORD Fiesta IV ( JBS / JAS )
rok produkcji, rocznik: od kwiecień 2000 do styczeń 2002; silnik o pojemności, pojemność: 1.8 DI
FORD Fiesta V ( JH )
rok produkcji, rocznik: od listopad 2001 ; silnik o pojemności, pojemność: 1.4 16V , 1.6 16V
FORD Fusion ( JU )
rok produkcji, rocznik: od sierpień 2002; silnik o pojemności, pojemność: 1.4 , 1.6
FORD Tourneo Connect
rok produkcji, rocznik: od wrzesień 2002; silnik o pojemności, pojemność: 1.8rbo DI
FORD Transit Connect
rok produkcji, rocznik: od wrzesień 2002; silnik o pojemności, pojemność: 1.8 16V , 1.8 Di , 1.8 TDCi
MAZDA 2
rok produkcji, rocznik: od kwiecień 2003; silnik o pojemności, pojemność: 1.3 , 1.4 , 1.6
Jeśli zwrócisz swój kompresor do klimatyzacji,
udzielimy Ci rabatu w wysokości 50 PLN brutto
Klienci zarejestrowani na naszym sklepie otrzymują 3% RABATU
Instrukcja montażu kompresora
Kompresory to bardzo wrażliwe urządzenia. Niewłaściwa instalacja znacząco skraca ich czas bezawaryjnej pracy i powoduje, że często ulegają awariom. Jeżeli kompresor zostanie zamontowany niezgodnie z opisanymi tu zasadami utracisz na niego gwarancję. Nie ryzykuj! Zrób to raz a porządnie!
- Przełóż wszelkie wsporniki, uchwyty wyłączniki ze sprężarki zdemontowanej z samochodu do nowo zakupionego kompresora.
- Odłącz kompresor, zawór rozprężny, akumulator/osuszacz, przewody metalowe i
elastyczne. - Akumulator/osuszacz, dysza dławiąca – zawór rozprężny muszą zostać wymienione
podczas instalacji nowego kompresora.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
Skraplacze równoległego przepływu po zatkaniu jednej lub więcej równoległych
rurek łączących nie dają się udrożnić poprzez płukanie.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
- Należy dokładnie wypłukać cały system klimatyzacji.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
układu można użyć czynnika chłodzącego, jednakże można go stosować jedynie
wtedy, gdy kompresor nie uległ zatarciu a stacja do napełniania klimatyzacji
ma czysty i odpowiedni filtr. - W sytuacji w której sprężarka została zatarta, do płukania systemu konieczne
jest użycie specjalnego płynu czyszczącego a samo płukanie należy wykonać
przy użyciu specjalnie do tego przeznaczonej maszyny. - W obydwu przypadkach, płukanie należy przeprowadzić przy zamkniętym
obiegu - Gdy wszystko jest już zainstalowane przed pierwszym uruchomieniem systemu
należy przy użyciu specjalnego klucza przekręcić sprzęgło kompresora 10-15 razy.
Ta czynność doprowadzi olej do wszystkich ruchomych części sprężarki.
Jeżeli pominie się tę czynność to może dojść do trwałego uszkodzenia kompresora.
Nie należy pokręcać za nakrętkę lub śrubę na zabieraku sprzęgła ponieważ przez to
może zmienić się szczelina między kołem napędowym a zabierakiem sprzęgła, co
może skutkować uszkodzeniem sprzęgła lub kompresora.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
- Opróżniaj system za pomocą pompy próżniowej do 100 kPa przez minimum 45
minut. Jeżeli temperatura na zewnątrz jest powyżej 27 °C lub samochód ma system
dwustrefowy zalecamy opróżnianie przez minimum godzinę. - Napełnij ponownie system. Używaj wyłącznie czynników R-12 lub R134A oraz
olejów przeznaczonych odpowiednio do tych czynników.
NUMERY POMOCNE W IDENTYFIKACJI KOMPRESORA W AUCIE :
- NR KATALOGOWY LASER-SINEX: 17-576
- NR KATALOGOWY 4-SEASONS : 77576 , 78576
- NR ORYGINALNY O.E.M.: 1064354 , 1113006 , 467H19D629AA , DE9416450 , RXS4H19D629AA , XS4H19D629AA
Jeśli nie znalazłeś w naszym sklepie poszukiwanej Sprężarki Klimatyzacji skontaktuj się z technikiem lub sprzedawcą w naszym oddziale Klimatyzacja Łódź :
e-mail: kompresory@laser-sinex.pl
tel. +48 42 648 86 45
zabronione pod rygorem odpowiedzialności prawnej.



Dokładamy wszelkich starań aby Twoje dane osobowe były bezpieczne.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych znajdziesz
>>>TUTAJ<<<

katalogi PDF - klimatyzacja samochodowa - znajdź potrzebną część!
* Sprzęgła, napędy - katalog części klimatyzacji samochodowej
* Osuszacze klimatyzacji samochodowej





