Kompresory Klimy FORD Bronco, serii E Van, serii F Pickup, Mustang, Taurus, Winstar, LINCOLN Continental, MERCURY Sable - Sprężarki Regenerowane FORD FS10
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Koło Pasowe Kompresorów Klimy FORD FS10 :
- średnica: 125mm
- ilość rowków: V6
- napięcie cewki: 12V
Sprężarki Regenerowane FORD FS10 Klimy Samochodowej w :
FORD Bronco
rok produkcji: od 1990 do 1996; pojemność silnika: 5.0 V8 , 5.8 V8
FORD E Super Duty
rok produkcji: 1996; pojemność silnika: 7.5 V8 , 5.8 V8
FORD E-150 Econoline Club Wagon
rok produkcji: od 1994 do 1996; pojemność silnika: 4.9 L6 , 5.0 V8 , 5.8 V8
FORD E-250 Econoline Super
rok produkcji: od 1994 do 1996 ; pojemność silnika: 4.9 L6 , 5.8 V8
FORD E-350 Econoline HD Club Wagon, Super, Super Wagon
rok produkcji: od 1994 do 1996 ; pojemność silnika: 4.9 L6 , 7.5 V8 , 5.8 V8
FORD E-serie Fullsize Van
rok produkcji: od 1990 do 1996
FORD F-150 Pickup Super Cab
rok produkcji: od 1990 do 1996 ; pojemność silnika: 5.0 V8 , 5.8 V8
FORD F-150 Pickup Lightning
rok produkcji: od 1993 do 1995; pojemność silnika: 5.8 V8
FORD F-250 Pickup
rok produkcji: od 1990 do 1996 ; pojemność silnika: 5.0 V8
rok produkcji: 1992; pojemność silnika: 7.3 V8
FORD F-250 Pickup Super Cab
rok produkcji: od 1990 do 1997; pojemność silnika: 5.8 V8
rok produkcji: 1992 ; pojemność silnika: 7.3 V8
rok produkcji: od 1996 do 1997 ; pojemność silnika: 7.5 V8
FORD F-350 Pickup
rok produkcji: od 1990 do 1997 ; pojemność silnika: 5.8 V8
rok produkcji: 1992 ; pojemność silnika: 7.3 V8
rok produkcji: od 1996 do 1997 ; pojemność silnika: 7.5 V8
FORD F-350 Pickup Super Cab
rok produkcji: 1992 ; pojemność silnika: 7.3 V8
rok produkcji: od 1995 do 1997; pojemność silnika: 5.8 V8
rok produkcji: od 1996 do 1997; pojemność silnika: 7.5 V8
FORD F-450 Super Duty Pickup
rok produkcji: od 1996 do 1997 ; pojemność silnika: 7.5 V8
FORD F53 Stripped Chassis
rok produkcji: od 1996 do 1997 ; pojemność silnika: 7.5 V8
FORD F-serie Fullsize Pickup
rok produkcji: od 1990 do 1997
FORD Mustang
rok produkcji: od 1994; pojemność silnika: 3.8 V6
rok produkcji: 2004; pojemność silnika: 3.9 V6
FORD Taurus GL, LX, SE
rok produkcji: od 1993 do 1995; pojemność silnika: 3.8 V6
FORD Windstar
rok produkcji: od 1995 do 1998; pojemność silnika: 3.8 V6
LINCOLN Continental Executive, Signature
rok produkcji: od 1993 do 1994; pojemność silnika: 3.8 V6
MERCURY Sable
rok produkcji: od 1993 do 1995; pojemność silnika: 3.8 V6
Polecamy też inne Nowe Kompresory Klimy i Regenerowane
Po gruntownej Naprawie, Używane Sprężarki Klimatyzacji Samochodowej są przez Nas profesjonalnie Regenerowane i w znów pełni sprawne opuszczają linie montażowe. Prowadzimy też sprzedaż Nowych Kompresorów Klimy do Układów Klimatyzacji w Autach Osobowych, Ciężarowych, Autobusach i Sprzęcie Ciężkim, produkowanych na całym świecie. Do nabycia posiadamy również wszelkie Narzędzia, Akcesoria i Części Zamienne Auto Klimy. Przyjmujemy zamówienia zarówno od Klientów indywidualnych, jak i od warsztatów Samochodowych.
Oprócz zadowolenia klientów priorytetem dla nas jest także ochrona środowiska, więc wszystkie stare lub trwale uszkodzone Sprężarki Klimy poddajemy utylizacji.
Jeśli zwrócisz swoją sprężarkę do klimatyzacji,
udzielimy Ci rabatu w wysokości 50 PLN brutto
Klienci zarejestrowani na naszym sklepie otrzymują 3% RABATU
Instrukcja montażu kompresora
Kompresory to bardzo wrażliwe urządzenia. Niewłaściwa instalacja znacząco skraca ich czas bezawaryjnej pracy i powoduje, że często ulegają awariom. Jeżeli kompresor zostanie zamontowany niezgodnie z opisanymi tu zasadami utracisz na niego gwarancję. Nie ryzykuj! Zrób to raz a porządnie!
- Przełóż wszelkie wsporniki, uchwyty wyłączniki ze sprężarki zdemontowanej z samochodu do nowo zakupionego kompresora.
- Odłącz kompresor, zawór rozprężny, akumulator/osuszacz, przewody metalowe i
elastyczne. - Akumulator/osuszacz, dysza dławiąca – zawór rozprężny muszą zostać wymienione
podczas instalacji nowego kompresora.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
Skraplacze równoległego przepływu po zatkaniu jednej lub więcej równoległych
rurek łączących nie dają się udrożnić poprzez płukanie.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
- Należy dokładnie wypłukać cały system klimatyzacji.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
układu można użyć czynnika chłodzącego, jednakże można go stosować jedynie
wtedy, gdy kompresor nie uległ zatarciu a stacja do napełniania klimatyzacji
ma czysty i odpowiedni filtr. - W sytuacji w której sprężarka została zatarta, do płukania systemu konieczne
jest użycie specjalnego płynu czyszczącego a samo płukanie należy wykonać
przy użyciu specjalnie do tego przeznaczonej maszyny. - W obydwu przypadkach, płukanie należy przeprowadzić przy zamkniętym
obiegu - Gdy wszystko jest już zainstalowane przed pierwszym uruchomieniem systemu
należy przy użyciu specjalnego klucza przekręcić sprzęgło kompresora 10-15 razy.
Ta czynność doprowadzi olej do wszystkich ruchomych części sprężarki.
Jeżeli pominie się tę czynność to może dojść do trwałego uszkodzenia kompresora.
Nie należy pokręcać za nakrętkę lub śrubę na zabieraku sprzęgła ponieważ przez to
może zmienić się szczelina między kołem napędowym a zabierakiem sprzęgła, co
może skutkować uszkodzeniem sprzęgła lub kompresora.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
- Opróżniaj system za pomocą pompy próżniowej do 100 kPa przez minimum 45
minut. Jeżeli temperatura na zewnątrz jest powyżej 27 °C lub samochód ma system
dwustrefowy zalecamy opróżnianie przez minimum godzinę. - Napełnij ponownie system. Używaj wyłącznie czynników R-12 lub R134A oraz
olejów przeznaczonych odpowiednio do tych czynników.
Klimatyzacja co to jest :
Klimatyzacje Samochodowe - Auto Klimatyzacja Łódź
TU dowiesz się czym jest Klimatyzacja
Klimatyzacja do samochodu - budowa Sprężarki , działanie i schemat
Klimatyzacja w samochodzie - porady i informacje techniczne
NUMERY POMOCNE W IDENTYFIKACJI SPRĘŻARKI KLIMATYZACJI SAMOCHODOWEJ FORD FS10 :
- NR KATALOGOWY LASER-SINEX: 10-141
- NR KATALOGOWY 4-SEASONS : 57120 , 57141 , 58120 , 58141
- NR ORYGINALNY O.E.M. : F3OY19V703TA
Jeśli nie znalazłeś w naszym sklepie poszukiwanego Kompresora Klimy skontaktuj się z technikiem lub sprzedawcą w naszym oddziale Klimatyzacja Łódź:
e-mail: kompresory@laser-sinex.pl
tel. +48 42 648 86 45
zabronione pod rygorem odpowiedzialności prawnej.
Dokładamy wszelkich starań aby Twoje dane osobowe były bezpieczne.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych znajdziesz
>>>TUTAJ<<<
katalogi PDF - klimatyzacja samochodowa - znajdź potrzebną część!
* Sprzęgła, napędy - katalog części klimatyzacji samochodowej
* Osuszacze klimatyzacji samochodowej