Regeneracja Sprężarek Samochodowych OLDSMOBILE Cutlass Ciera, Delta, Regency, Silhouette, Toronado BUICK Century, Lasabre, Park Avenue, Regal, Riviera - Sprężarka Klimy GM HR6
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
- średnica: 142mm
- ilość rowków: V6
- napięcie cewki: 12V
Regeneracja Sprężarek Samochodowych GM HR6 Klimatyzacji do Aut :
BUICK Century Custom, Limited, Special
rocznik, rok produkcji: od 1990 do 1993; silnik o pojemności, pojemność silnika: 3.3 V6
BUICK Century Sedan, Coupe
rocznik, rok produkcji: od 1992 do 1993
BUICK Riviera
rocznik, rok produkcji: od 1992 do 1993
BUICK Lasabre Custom, Limited
rocznik, rok produkcji: 1993; silnik o pojemności, pojemność silnika: 3.8 V6
BUICK Lasabre Sedan, Coupe
rocznik, rok produkcji: od 1992 do 1994
BUICK Regal Custom, Gran Sport, Limited
rocznik, rok produkcji: od 1992 do 1993; silnik o pojemności, pojemność silnika: 3.8 V6
BUICK Park Avenue
rocznik, rok produkcji: od 1992 do 1994
OLDSMOBILE Cutlass Ciera, International
rocznik, rok produkcji: 1990; silnik o pojemności, pojemność silnika: 3.3 V6
OLDSMOBILE Cutlass Ciera, S, SL, Cruiser S, SL
rocznik, rok produkcji: od 1990 do 1993; silnik o pojemności, pojemność silnika: 3.3 V6
OLDSMOBILE Ciera
rocznik, rok produkcji: od 1992 do 1993; silnik o pojemności, pojemność silnika: 3.3 V6
OLDSMOBILE Toronado
rocznik, rok produkcji: 1992
OLDSMOBILE Delta 88 Sedan
rocznik, rok produkcji: od 1992 do 1994; silnik o pojemności, pojemność silnika: 3.8 V6
OLDSMOBILE Delta 88 Royale LS
rocznik, rok produkcji: 1993; silnik o pojemności, pojemność silnika: 3.8 V6
OLDSMOBILE Silhouette
rocznik, rok produkcji: od 1992 do 1993; silnik o pojemności, pojemność silnika: 3.8 V6
OLDSMOBILE 98 Regency
rocznik, rok produkcji: od 1992 do 1994
Laser-Sinex to firma, która od lat, z doświadczeniem Regeneruje Sprężarki Samochodowe do Układów Klimatyzacyjnych montowanych w Samochodach Osobowych, Ciężarowych, Autobusach i Sprzęcie Ciężkim na całym świecie. Sprzedajemy także Nowe Sprężarki Klimy oraz Części Zamienne do Układów Klimatyzacyjnych zarówno dla warsztatów Samochodowych jak i Klientów indywidualnych. Dodatkowo zajmujemy się również skupem, odzyskiem i utylizacją zużytych lub uszkodzonych Sprężarek Auto Klimy.
Jeśli zwrócisz swoją sprężarkę klimatyzacji,
udzielimy Ci rabatu w wysokości 50 PLN brutto
Klienci zarejestrowani na naszym sklepie otrzymują 3% RABATU
Instrukcja montażu kompresora
Kompresory to bardzo wrażliwe urządzenia. Niewłaściwa instalacja znacząco skraca ich czas bezawaryjnej pracy i powoduje, że często ulegają awariom. Jeżeli kompresor zostanie zamontowany niezgodnie z opisanymi tu zasadami utracisz na niego gwarancję. Nie ryzykuj! Zrób to raz a porządnie!
- Przełóż wszelkie wsporniki, uchwyty wyłączniki ze sprężarki zdemontowanej z samochodu do nowo zakupionego kompresora.
- Odłącz kompresor, zawór rozprężny, akumulator/osuszacz, przewody metalowe i
elastyczne. - Akumulator/osuszacz, dysza dławiąca – zawór rozprężny muszą zostać wymienione
podczas instalacji nowego kompresora.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
Skraplacze równoległego przepływu po zatkaniu jednej lub więcej równoległych
rurek łączących nie dają się udrożnić poprzez płukanie.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
- Należy dokładnie wypłukać cały system klimatyzacji.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
układu można użyć czynnika chłodzącego, jednakże można go stosować jedynie
wtedy, gdy kompresor nie uległ zatarciu a stacja do napełniania klimatyzacji
ma czysty i odpowiedni filtr. - W sytuacji w której sprężarka została zatarta, do płukania systemu konieczne
jest użycie specjalnego płynu czyszczącego a samo płukanie należy wykonać
przy użyciu specjalnie do tego przeznaczonej maszyny. - W obydwu przypadkach, płukanie należy przeprowadzić przy zamkniętym
obiegu - Gdy wszystko jest już zainstalowane przed pierwszym uruchomieniem systemu
należy przy użyciu specjalnego klucza przekręcić sprzęgło kompresora 10-15 razy.
Ta czynność doprowadzi olej do wszystkich ruchomych części sprężarki.
Jeżeli pominie się tę czynność to może dojść do trwałego uszkodzenia kompresora.
Nie należy pokręcać za nakrętkę lub śrubę na zabieraku sprzęgła ponieważ przez to
może zmienić się szczelina między kołem napędowym a zabierakiem sprzęgła, co
może skutkować uszkodzeniem sprzęgła lub kompresora.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
- Opróżniaj system za pomocą pompy próżniowej do 100 kPa przez minimum 45
minut. Jeżeli temperatura na zewnątrz jest powyżej 27 °C lub samochód ma system
dwustrefowy zalecamy opróżnianie przez minimum godzinę. - Napełnij ponownie system. Używaj wyłącznie czynników R-12 lub R134A oraz
olejów przeznaczonych odpowiednio do tych czynników.
Klimatyzacja co to jest :
Klimatyzacje Samochodowe - Auto Klimatyzacja Łódź
TU dowiesz się czym jest Klimatyzacja
Klimatyzacja do samochodu - budowa Sprężarki , działanie i schemat
Klimatyzacja w samochodzie - porady i informacje techniczne
NUMERY POMOCNE W IDENTYFIKACJI SPRĘŻAREK KLIMY :
- NR KATALOGOWY LASER-SINEX: 10-967
- NR KATALOGOWY 4-SEASONS : 57967 , 58967
- NR ORYGINALNY O.E.M.: 1136039, 1136074, 1136430, 1136439, 1136469, 1136548
Jeśli nie znalazłeś w naszym sklepie poszukiwanej Sprężarki Samochodowej skontaktuj się z technikiem lub sprzedawcą w naszym oddziale Klimatyzacja Łódź:
e-mail: kompresory@laser-sinex.pl
tel. +48 42 648 86 45
zabronione pod rygorem odpowiedzialności prawnej.
Dokładamy wszelkich starań aby Twoje dane osobowe były bezpieczne.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych znajdziesz
>>>TUTAJ<<<
katalogi PDF - klimatyzacja samochodowa - znajdź potrzebną część!
* Sprzęgła, napędy - katalog części klimatyzacji samochodowej
* Osuszacze klimatyzacji samochodowej