Sprężarka Łopatkowa do Klimatyzacji NISSAN Primera - Naprawa Kompresorów Klimy Calsonic CR14 - Serwis Klimatyzacji Samochodowej
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Koło Pasowe Sprężarki do Klimatyzacji Calsonic CR14 :
- średnica : 143mm
- ilość rowków : V6
- napięcie cewki : 12V
Sprężarka Klimatyzacji Calsonic CR14 jest Łopatkowym Kompresorem Klimy.
- Kompresor Sprężarka Łopatkowa Klimatyzacji - budowa schemat
Naprawa Kompresorów Klimy Calsonic CR14 Regenerowana Sprężarka Łopatkowa do Klimatyzacji Samochodu :
NISSAN Primera ( P11 )
rok produkcji, rocznik: od wrzesień 1996 do lipiec 2002
silnik o pojemności, pojemność: 2.0 16V
Laser-Sinex to firma z Łodzi zajmująca się Regeneracją zużytych Kompresorów Klimy. Prócz Sprężarek Łopatkowych, do sprzedania mamy także Sprężarki Tłokowe i Ślimakowe, Nasza oferta obejmuje Oryginalne, Nowe i Regenerowane Kompresory Klimatyzacji Samochodowej Aut Europejskich, Amerykańskich i Japońskich, w tym również do Busów i Autobusów, Samochodów Ciężarowych, Maszyn Budowlanych i Rolniczych. Ponadto można tu nabyć wszelkie Akcesoria eksploatacyjne, Części Zamienne i Narzędzia naprawcze Auto Klimatyzacji.
Jeśli zwrócisz swój kompresor do klimatyzacji,
udzielimy Ci rabatu w wysokości 50 PLN brutto
Klienci zarejestrowani na naszym sklepie otrzymują 3% RABATU
Instrukcja montażu kompresora
Kompresory to bardzo wrażliwe urządzenia. Niewłaściwa instalacja znacząco skraca ich czas bezawaryjnej pracy i powoduje, że często ulegają awariom. Jeżeli kompresor zostanie zamontowany niezgodnie z opisanymi tu zasadami utracisz na niego gwarancję. Nie ryzykuj! Zrób to raz a porządnie!
- Przełóż wszelkie wsporniki, uchwyty wyłączniki ze sprężarki zdemontowanej z samochodu do nowo zakupionego kompresora.
- Odłącz kompresor, zawór rozprężny, akumulator/osuszacz, przewody metalowe i
elastyczne. - Akumulator/osuszacz, dysza dławiąca – zawór rozprężny muszą zostać wymienione
podczas instalacji nowego kompresora.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
Skraplacze równoległego przepływu po zatkaniu jednej lub więcej równoległych
rurek łączących nie dają się udrożnić poprzez płukanie.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
- Należy dokładnie wypłukać cały system klimatyzacji.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
układu można użyć czynnika chłodzącego, jednakże można go stosować jedynie
wtedy, gdy kompresor nie uległ zatarciu a stacja do napełniania klimatyzacji
ma czysty i odpowiedni filtr. - W sytuacji w której sprężarka została zatarta, do płukania systemu konieczne
jest użycie specjalnego płynu czyszczącego a samo płukanie należy wykonać
przy użyciu specjalnie do tego przeznaczonej maszyny. - W obydwu przypadkach, płukanie należy przeprowadzić przy zamkniętym
obiegu - Gdy wszystko jest już zainstalowane przed pierwszym uruchomieniem systemu
należy przy użyciu specjalnego klucza przekręcić sprzęgło kompresora 10-15 razy.
Ta czynność doprowadzi olej do wszystkich ruchomych części sprężarki.
Jeżeli pominie się tę czynność to może dojść do trwałego uszkodzenia kompresora.
Nie należy pokręcać za nakrętkę lub śrubę na zabieraku sprzęgła ponieważ przez to
może zmienić się szczelina między kołem napędowym a zabierakiem sprzęgła, co
może skutkować uszkodzeniem sprzęgła lub kompresora.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
- Opróżniaj system za pomocą pompy próżniowej do 100 kPa przez minimum 45
minut. Jeżeli temperatura na zewnątrz jest powyżej 27 °C lub samochód ma system
dwustrefowy zalecamy opróżnianie przez minimum godzinę. - Napełnij ponownie system. Używaj wyłącznie czynników R-12 lub R134A oraz
olejów przeznaczonych odpowiednio do tych czynników.
Warunki gwarancji
Klimatyzacja co to jest :
Klimatyzacje Samochodowe - Auto Klimatyzacja Łódź
TU dowiesz się czym jest Klimatyzacja
Klimatyzacja do samochodu - budowa Sprężarki , działanie i schemat
Klimatyzacja w samochodzie - porady i informacje techniczne
NUMERY POMOCNE W IDENTYFIKACJI ŁOPATKOWEJ SPRĘŻARKI AUTO KLIMATYZACJI :
- NR KATALOGOWY LASER-SINEX: 16-445
- NR KATALOGOWY 4-SEASONS : 68445
- NR ORYGINALNY O.E.M.: 92600-2J204
- KOD PRODUKTU LASER-SINEX: S-E-CR14****-R-E-01
Jeśli nie znalazłeś w naszym sklepie poszukiwanych Kompresorów Klimy skontaktuj się z technikiem lub sprzedawcą w naszym oddziale Klimatyzacja Łódź:
e-mail: kompresory@laser-sinex.pl
tel. +48 42 648 86 45
zabronione pod rygorem odpowiedzialności prawnej.
Dokładamy wszelkich starań aby Twoje dane osobowe były bezpieczne.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych znajdziesz
>>>TUTAJ<<<
katalogi PDF - klimatyzacja samochodowa - znajdź potrzebną część!
* Sprzęgła, napędy - katalog części klimatyzacji samochodowej
* Osuszacze klimatyzacji samochodowej