Menu
Waluty
Sonda
Jakiej firmy drukarki używasz?
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Sprężarka klimy VOLKSWAGEN Quantum GL Custom, Syncro, INTERNATIONAL Scout II SS2, Terra, Traveler - Kompresor klimatyzacji typu YORK ER210L NOWY

Sprężarka klimy VOLKSWAGEN Quantum GL Custom, Syncro, INTERNATIONAL Scout II SS2, Terra, Traveler - Kompresor klimatyzacji YORK ER210L NOWY.JPG
  • promocja
Dostępność: brak towaru
Cena: 830,00 zł 1 120,00 zł 830.00
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 674,80 zł 910,57 zł
bez 23% VAT i kosztów dostawy
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Kod produktu: S-S-YORK****-N-A-27-3

Opis

NOWY kompresor klimatyzacji typu YORK ER210L aut osobowych i terenowych:
VOLKSWAGEN Quantum GL Custom, Syncro
rok produkcji: od 1986, 1987 do 1988
silnik o pojemności: 2.2 L5
INTERNATIONAL Scout II SS2, Terra, Traveler
rok produkcji: od 1973, 1974, 1975, 1976, 1977 do 1978
silnik o pojemności: 3.2 L4, 3.2 L6 , 4.2 L6 , 5.0 V8 , 5.6 V8 , 5.7 V8 , 6.4 V8

Kompresory bez napędu.

Istnieje możliwość współpracy sprężarek typu YORK ER210L zarówno z cewką elektromagnetyczną 12V, jak i  z cewką 24V.

Kompresory typu YORK ER210L posiadają port ssania po lewej stronie, gdy sprężarka jest zwrócona wałem korbowym ku nam.

Uwaga!
Przy wymianie sprężarki klimy w zatartym układzie, nowy kompresor klimatyzacji, powinno się przed montażem zalać wymaganym olejem do klimatyzacji samochodowej, w ilości uzależnionej od rodzazju sprężarki, rozmiaru układu i specyfiki jego akcesoriów i części klimatyzacji. Wszystkie elementy w systemie trzeba doładnie wypłukać, a do tego wymienić dyszę dławiącą lub rozprężny zawór oraz osuszacz klimatyzacji. Są to wymogi gwarancyjne każdego kompresora kimatyzacji, ustanowione przez producentów sprężarek.
Wszystko co jest Ci potrzebne znajdziesz w naszym sklepie internetowym.

Polecamy także inne kompresory auto klimy

Jeśli zwrócisz swoją sprężarkę klimatyzacji,
udzielimy Ci rabatu w wysokości 50 PLN brutto


Klienci zarejestrowani na naszym sklepie otrzymują 3% RABATU

Instrukcja montażu kompresora

PAMIĘTAJ ŻE MUSISZ WLAĆ OLEJ!

Kompresory to bardzo wrażliwe urządzenia. Niewłaściwa instalacja znacząco skraca ich czas bezawaryjnej pracy i powoduje, że często ulegają awariom. Jeżeli kompresor zostanie zamontowany niezgodnie z opisanymi tu zasadami utracisz na niego gwarancję. Nie ryzykuj! Zrób to raz a porządnie!
  1. Przełóż wszelkie wsporniki, uchwyty wyłączniki ze sprężarki zdemontowanej z samochodu do nowo zakupionego kompresora.
  2. Odłącz kompresor, zawór rozprężny, akumulator/osuszacz, przewody metalowe i
    elastyczne.
  3. Akumulator/osuszacz, dysza dławiąca – zawór rozprężny muszą zostać wymienione
    podczas instalacji nowego kompresora.
    • W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
      Skraplacze równoległego przepływu po zatkaniu jednej lub więcej równoległych
      rurek łączących nie dają się udrożnić poprzez płukanie.
  4. Należy dokładnie wypłukać cały system klimatyzacji.
    • Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
      układu można użyć czynnika chłodzącego, jednakże można go stosować jedynie
      wtedy, gdy kompresor nie uległ zatarciu a stacja do napełniania klimatyzacji
      ma czysty i odpowiedni filtr.
    • W sytuacji w której sprężarka została zatarta, do płukania systemu konieczne
      jest użycie specjalnego płynu czyszczącego a samo płukanie należy wykonać
      przy użyciu specjalnie do tego przeznaczonej maszyny.
    • W obydwu przypadkach, płukanie należy przeprowadzić przy zamkniętym
      obiegu
    • Gdy wszystko jest już zainstalowane przed pierwszym uruchomieniem systemu
      należy przy użyciu specjalnego klucza przekręcić sprzęgło kompresora 10-15 razy.
      Ta czynność doprowadzi olej do wszystkich ruchomych części sprężarki.
      Jeżeli pominie się tę czynność to może dojść do trwałego uszkodzenia kompresora.
      Nie należy pokręcać za nakrętkę lub śrubę na zabieraku sprzęgła ponieważ przez to
      może zmienić się szczelina między kołem napędowym a zabierakiem sprzęgła, co
      może skutkować uszkodzeniem sprzęgła lub kompresora.
  5. Opróżniaj system za pomocą pompy próżniowej do 100 kPa przez minimum 45
    minut. Jeżeli temperatura na zewnątrz jest powyżej 27 °C lub samochód ma system
    dwustrefowy zalecamy opróżnianie przez minimum godzinę.
  6. Napełnij ponownie system. Używaj wyłącznie czynników R-12 lub R134A oraz
    olejów przeznaczonych odpowiednio do tych czynników.

Warunki gwarancji

Klimatyzacja co to jest :
Klimatyzacja Samochodowa - Auto Klimatyzacje Łódź

TU dowiesz się czym jest Autoklimatyzacja

Klimatyzacja w samochodzie - budowa kompresora , działanie i schemat

Klimatyzacja do samochodu - porady i informacje techniczne


NUMERY POMOCNE W IDENTYFIKACJI SPRĘŻARKI KLIMY YORK ER210L :
- NR LASER SINEX: 10-056
- 4SEASONS: 57056 , 58056 , 67056
- NR KATALOGOWY YORK: ER210L
- NR ORYGINALNY O.E.M.: D6NN19D623A
- KOD PRODUKTU: S-S-YORK****-N-A-27-3

Jeśli nie znalazłeś w naszym sklepie poszukiwanego kompresora auto klimy skontaktuj się z technikiem lub sprzedawcą w naszym oddziale Klimatyzacja Łódź:
e-mail: kompresory@laser-sinex.pl
tel. +48 42 648 86 45

Copyright Laser-Sinex Sp. z o.o.
Kopiowanie treści, grafiki, zdjęć bez zgody Laser-Sinex
zabronione pod rygorem odpowiedzialności prawnej.
04102011RS

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

Regulamin Zakupów
RODO

Dokładamy wszelkich starań aby Twoje dane osobowe były bezpieczne.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych znajdziesz 
>>>TUTAJ<<<

 

Statystyki
Produkty:
4870
Kategorie:
814
Nowości:
8
Promocje:
693
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl