Sprężarka klimatyzacji samochodowej VOLKSWAGEN Lupo, Polo, produkowany od 1998 - Kompresory do klimatyzacji SANDEN SD6V12 ORYGINALNE, OEM 6N0820803C , autoklima ( 78572 )
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Koło pasowe sprężarki klimatyzacji samochodowej SANDEN SD6V12 :
- średnica: 100mm
- ilość rowków: PV6
- napięcie cewki: 12V
ORYGINALNE kompresory do klimatyzacji SANDEN SD6V12 w autach:
VOLKSWAGEN Lupo ( 6X1, 6E1 )
rok produkcji: od wrzesień 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, do lipiec 2005
silnik o pojemności: 1.0 , 1.2 TDI 3L , 1.4 , 1.4 16V , 1.4 FSI , 1.4 TDI , 1.6 GTI , 1.7 TDI
VOLKSWAGEN Polo ( 6N1 )
rok produkcji: od wrzesień 1998 do październik 1999; silnik o pojemności: 120 1.6 16V GTI
VOLKSWAGEN Polo ( 6N2 )
rok produkcji: od październik 1999 , 2000 do wrzesień 2001
silnik o pojemności: 1.0 , 1.4 , 1.4 16V , 1.4 TDI , 1.6 16V GTI , 1.9 SDI
Uwaga!
Zanim zamontujesz nową sprężarkę klimatyzacji samochodowej w swoim aucie pamiętaj wykonać podstawowe warunki gwarancyjne kompresora:
- przed montażem zalej sprężarkę wymaganą ilością właściwego oleju do kompresora klimatyzacji;
- w zatarym układzie muszą być wymienione rozprężny zawór lub dysza dławiąca i filtr klimatyzacji - osuszacz, a jeśli budowa skraplacza uniemożliwia jego wyplukanie to także trzeba wymienić skraplacz;
- wszystkie pozostałe elementy układu klimatyzacji auta powinno się dokładnie wypłukać;
- wzupełnić braki oleju w systemie klimatyzacji;
Olej do układu powinno się aplikować w ilościch zależnych od wielkości, budowy i rodzaju akcesoriów i części klimatyzacji zastosowanych w układzie klimatyzacyjnym pojazdu.
Sprężarki uszkodzone poprzez niedopełnienie któregoś z tych warunków gwarancujnych ich producentów tym samym tracą gwarancję i nie mogą być reklamoiwane.
Polecamy także inne sprężarki klimatyzacji samochodowej
Jeśli zwrócisz swoją sprężarkę klimatyzacji, udzielimy Ci rabatu w wysokości 50 PLN brutto
Klienci zarejestrowani na naszym sklepie otrzymują 3% RABATU
Instrukcja montażu kompresora
Kompresory to bardzo wrażliwe urządzenia. Niewłaściwa instalacja znacząco skraca ich czas bezawaryjnej pracy i powoduje, że często ulegają awariom. Jeżeli kompresor zostanie zamontowany niezgodnie z opisanymi tu zasadami utracisz na niego gwarancję. Nie ryzykuj! Zrób to raz a porządnie!
- Przełóż wszelkie wsporniki, uchwyty wyłączniki ze sprężarki zdemontowanej z samochodu do nowo zakupionego kompresora.
- Odłącz kompresor, zawór rozprężny, akumulator/osuszacz, przewody metalowe i
elastyczne. - Akumulator/osuszacz, dysza dławiąca – zawór rozprężny muszą zostać wymienione
podczas instalacji nowego kompresora.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
Skraplacze równoległego przepływu po zatkaniu jednej lub więcej równoległych
rurek łączących nie dają się udrożnić poprzez płukanie.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
- Należy dokładnie wypłukać cały system klimatyzacji.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
układu można użyć czynnika chłodzącego, jednakże można go stosować jedynie
wtedy, gdy kompresor nie uległ zatarciu a stacja do napełniania klimatyzacji
ma czysty i odpowiedni filtr. - W sytuacji w której sprężarka została zatarta, do płukania systemu konieczne
jest użycie specjalnego płynu czyszczącego a samo płukanie należy wykonać
przy użyciu specjalnie do tego przeznaczonej maszyny. - W obydwu przypadkach, płukanie należy przeprowadzić przy zamkniętym
obiegu - Gdy wszystko jest już zainstalowane przed pierwszym uruchomieniem systemu
należy przy użyciu specjalnego klucza przekręcić sprzęgło kompresora 10-15 razy.
Ta czynność doprowadzi olej do wszystkich ruchomych części sprężarki.
Jeżeli pominie się tę czynność to może dojść do trwałego uszkodzenia kompresora.
Nie należy pokręcać za nakrętkę lub śrubę na zabieraku sprzęgła ponieważ przez to
może zmienić się szczelina między kołem napędowym a zabierakiem sprzęgła, co
może skutkować uszkodzeniem sprzęgła lub kompresora.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
- Opróżniaj system za pomocą pompy próżniowej do 100 kPa przez minimum 45
minut. Jeżeli temperatura na zewnątrz jest powyżej 27 °C lub samochód ma system
dwustrefowy zalecamy opróżnianie przez minimum godzinę. - Napełnij ponownie system. Używaj wyłącznie czynników R-12 lub R134A oraz
olejów przeznaczonych odpowiednio do tych czynników.
Klimatyzacja co to jest :
Klimatyzacja Samochodowa - Auto Klimatyzacje Łódź
TU dowiesz się czym jest Autoklimatyzacja
Klimatyzacja w samochodzie - budowa kompresora , działanie i schemat
Klimatyzacja do samochodu - porady i informacje techniczne
NUMERY POMOCNE W IDENTYFIKACJI KOMPRESORA DO KLIMATYZACJI SANDEN SD6V12 :
- NR KATALOGOWY LASER-SINEX: 17-572
- NR KATALOGOWY 4-SEASONS: 58723 , 77572
- NR ORYGINALNY O.E.M.: 6N0820803B , 6N0820803C
- KOD PRODUKTU: S-B-SD6V12**-O-E-07-2
Jeśli nie znalazłeś w naszym sklepie poszukiwanego sprężarki klimatyzacji samochodowej skontaktuj się z technikiem lub sprzedawcą w naszym oddziale Klimatyzacja Łódź:
e-mail: kompresory@laser-sinex.pl
tel. +48 42 648 86 45
zabronione pod rygorem odpowiedzialności prawnej.
Dokładamy wszelkich starań aby Twoje dane osobowe były bezpieczne.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych znajdziesz
>>>TUTAJ<<<
katalogi PDF - klimatyzacja samochodowa - znajdź potrzebną część!
* Sprzęgła, napędy - katalog części klimatyzacji samochodowej
* Osuszacze klimatyzacji samochodowej